29
ноември
2012

7 важни неща за онлайн магазините

29
ноември
2012
7 важни неща за онлайн магазините

Свежо съдържание, свежи продукти и атрактивни предложения са в основата за успеха на един онлайн магазин, но вече не са достатъчни. Необходимо е осигуряването на отлично преживяване в онлайн магазина, преживяване, което потребителите да запомнят.

Разбира се, че има потребители, които биха отишли във физически обект, за да пипнат и закупят стоката. Но броят на останалите, които искат да пазаруват бързо и удобно расте стремглаво.

Точно поради тази причина онлайн магазинът трябва да предоставя отлично потребителско преживяване, да има безупречна структура, която да кара хората да се връщат отново и отново.

Създаването на солидна платформа за онлайн търговия е само началото на онлайн приключението. Всичко по функционалностите и начина, по който се пазарува трябва да е без забележка. Но идва на дневен ред темата за иновацията и въвличането на клиентите. Какво да се направи по тези въпроси?

В следващите редове ще разгледаме 7 неща, които ще Ви накарат да се замислите.

Покажете новите неща
Най-добрият начин да привлечете вниманието на хората е като им покажете новите предложения, които имате. Огромен процент от онлайн потребителите търсят информация за нови продукти. Ако Вие реагирате бързо и адекватно, то тези сърфиращи ще откриват Вашия онлайн магазин и уникалните му предложения.

Трябва да промотирате всичко това по умен начин. Началната страница на интернет магазина трябва да представя информация за новите продукти и тези, които са най-търсени и продавани.

Важно е да не държите една и съща оферта прекалено много време. Ротирайте ги, предлагайте различни отстъпки, за да изглежда магазинът свеж.

Онлайн магазинът трябва да предоставя множество възможности за интеракция
Въвличайте посетителите в интернет магазина по начин, който да ги накара да се чувстват у дома си. Освен улеснен начин за пазаруване, трябва да осигурите и възможности за обратна връзка. Дайте възможност на хората да пишат ревюта и коментари към Вашите стоки. Дори ги стимулирайте да го правят. Масово потребителите четат коментари преди да преминат към покупката на дадена стока. Осигурете си добра листа с ревюта, които да спечелят още повече клиенти.

Бързо пазаруване
Обикновено онлайн магазините имат дълга процедура по регистриране, за да се премине към поръчка. Има хора, които искат да купят нещо еднократно и подобна схема би ги отблъснала. Отлична идея е да се добави възможност за бърза покупка, която да помогне на импулсивните купувачи. Това определено би увеличило продажбите Ви.

Връзка със социалните мрежи
Онлайн магазините могат да извлекат големи ползи от социалните мрежи. Не става въпрос само за провеждане на рекламни кампании и постване на креативни статуси. Визираме приложенията за Facebook. Те са средството, което може да пожъне огромни успехи. Има решения, които позволяват на онлайн магазина да представи цялото си продуктово портфолио във фен страницата. Стъпка по-напред е и директната продажба на стоки през платформата на Facebook. Ето това бихме определили като иновация в онлайн търговията.

Мобайл
Много потребители използват мобилните си устройства, за да сърфират в мрежата. Това е факт, който трябва да имате предвид. Също така е много важно да отбележим, че ставаме свидетели на ново явление - хората пазаруват през мобилните си устройства.

Трябва бързо да се ориентирате в създаването на мобилна версия на онлайн магазин. Едни от най-големите електронни магазини в световен мащаб са го направили.

Направете неустоими предложения и примамете клиентите
Една от причините за развитието на онлайн магазините е по-ниските цени, които предлагат. Поддържането на ниски цени е нож с две остриета. Чрез тях трудно ще спечелите лоялни потребители, а по-скоро ще привлечете тези, които търсят в глобалната мрежа най-евтините предложения. Трябва да се опитате да запазите баланса между еднократните продажби и регулярните клиенти.

Използвайте статистики
Google Analytics и подобни на него софтуери позволяват много добър мониторинг, запис и последващ анализ. Използвайте тези статистики, за да придобиете представа от къде идват потребителите, кои продукти търсят, ключовите думи, които използват, за да Ви открият. Измервайте през кои секции минават, колко време се застояват. Всичко това ще Ви помогне да разберете по-добре потребителите, да нанесете корекции, ако е необходимо.

Заключение
Няма универсална формула за онлайн търговия, която да се приложи като по шаблон. Но има стъпки, през които трябва да се премине, за да се постигне успех. Изводът, който трябва да си направите от днешната статия е, че най-вече трябва да сте подготвени за мобилната вълна. Умните устройства заливат пазара и са в ръцете на всички хора. Това започва да променя начина, по който потребителите пазаруват. Включете в стратегията си създаването на оптимизирана за мобилни устройства версия на онлайн магазина.

Категории: Онлайн магазини и търговия Тагове: Онлайн търговия, Онлайн магазин, Онлайн магазини
Обратно