07
март
2013

Геймификацията е новото кредо на бизнеса

Facebook игрите като част от дигиталната стратегия

07
март
2013
Геймификацията е новото кредо на бизнеса

Замислете се дали Вие като потребител обръщате внимание на ежедневната бомбардировка от скучни реклами. Вероятно не, защото сте изградили рекламен имунитет. Същото важи и за останалите хора из безкрайното интернет пространство. А когато рекламите Ви престанат да бъдат забелязвани, това ще се отрази на продажбите.

Потребителят не е зомби
Точно така, минаха времената, в които добродушните хора циклеха и лесно биваха облъчвани с реклами. Потенциалните Ви клиенти не са пасивни и не подлежат на така нареченото зомбиране. Необходим е по-различен подход, за да бъдат спечелени. Доза интерактивност би била добра идея.
Що е то интерактивност?
Имало едно време едни стандартни реклами. Те умрели. Край на приказката. Време е за написването на нова глава в уеб историята. Интерактивните решения карат потребителите да предприемат действия. Те ги въвличат, те държат съзнанието им будно, те канализират вниманието им. Това създава връзка между бранда и клиента. Много важно е да създадете такава трайна връзка. Няма да го постигнете с поредната доза пошлост.
Влезте в крачка
До тук говорихме в по-общ план и заклеймихме овехтялото. Сега ще навлезем в конкретика. За да въведете геймификацията в маркетинговата си стратегия трябва да обърнете поглед към Facebook. Една прекрасна платформа, която може да Ви осигури връзка с хората по невиждан начин. Въпросът е как да се проявите като обаятелен и изобретателен бранд. Може да го постигнете чрез Facebook игри.
Откритието на века
Facebook игрите ще Ви изстрелят в съвсем друга категория. Те ще са Вашият инструмент на успеха. Чрез помощта на Facebook игрите ще съумеете да привлечете множество фенове и най-важното - да ги държите ангажирани. Това е разковничето! Накарайте хората да вършат нещо интересно и смислено. Използвайте всички възможности на социалната мрежа Facebook, а не само постването на забавни картинки и фрази. Стигнете до максимален брой хора.
Заключение
Включете използването на Facebook игри в дигиталната си стратегия. Ще се удивите от резултатите. Масово Вашите потребители са в социалната мрежа. Те са хипер активни, гладни са за Вашите предложения. Свържете се с нас и нека обсъдим израстването Ви във Facebook.
Категории: Facebook и социални мрежи Тагове: Facebook игри, Facebook, Бизнес
Обратно