Идеята на продуктовите описания е не просто да кажат какво представляват артикулите, а да мотивират потребителите да направят покупка. Въпросът е как всъщност да използвате този кратък текст, за да продавате повече. Използвайте следните ...
ПрочететеВсеки един от нас в ежедневието си се превъплъщава в ролята на клиент. Вероятно всички сме попадали на лошо обслужване, понякога по-често от необходимото. В тази статия ще стане дума именно за тази частица от бизнеса, на която може ...
ПрочететеВ днешната статия ще разгледаме една много интересна тема, която внася все повече промени в бизнеса. Темата е за онлайн пазаруването и защо то се развива толкова добре. То преобръща познатия ни до сега начин за покупка на стоки. Много ...
ПрочететеВинаги се случва клиенти да изявяват желание да върнат закупена стока от Вашия онлайн магазин. Това е един много неприятен момент, защото не само се връщат парите за стоката, но може разходите да се увеличат като се заплатят и куриерски ...
ПрочететеПърво ще започнем с едно кратко обяснение що е то адаптивен уеб дизайн. Той се използва при сайтове и при онлайн магазини. Най-просто казано, адаптивният дизайн позволява адекватна визуализация без значение устройството, през което ...
ПрочететеСтилът е всичко, когато опрем до брандове, които продават онлайн дрехи и модни аксесоари. Потребителите очакват богати изображения, лесно сравняване на модели, избор на цветове и размери. Това е и една от причините онлайн ...
ПрочететеРастящият брой посетители в един онлайн магазин е индикатор за добра оптимизация за Google и ефективна онлайн реклама. А колко от посетителите стават клиенти? Целта на маркетинга в рамките на самия магазин е да убеди хората да направят ...
ПрочететеДнес ще разгледаме много интересна тема, която касае иновативността и ползвамостта в уеб проектите. Сайтовете и онлайн магазините, като технологични решения, изцяло се влияят от тези два елемента. Поставяме въпроса така: “Кое ...
ПрочететеДнес ще обсъдим в един писмен монолог силата на уеб търсачките. По-конкретно на търсачките, които се намират в онлайн магазините. Те са от фундаментално значение за цялостното представяне на електронния магазин. Тези търсачки доставят ...
ПрочететеКонцепцията за разказване на историята на бранда не е нова. Брандове от всякакъв калибър осъзнават нуждата от това да увличат и забавляват техните настоящи и потенциални клиенти използвайки този добре изпитан метод. Разказването на ...
Прочетете