В тази статия ще направим преглед на бизнес модела на сайтовете за групово пазаруване или сайтовете за колективно пазаруване, както може би сте ги чували. Двете понятия водят към едно и също значение. Ще обясним какво представляват, ...
ПрочететеДнес ще разнищим една много важна част от уеб сайтовете и онлайн магазините. Става въпрос за прословутото съдържание. Това е целият информационен пълнеж, който ще се появи във Вашия интернет сайт или електронен магазин. Темата ...
ПрочететеВ Whiz много често говорим за съдържанието на уеб сайтовете. Няма разговор по проект, който да е минал без този жизнено важен елемент. Съдържанието наистина е живецът във всеки сайт. Дизайнът и програмният код са прекрасни неща, но ...
ПрочететеЧувствали ли сте се някога изгубени в уеб сайт или онлайн магазин? Търсите информация или стоки, не ги намирате и започвате да се изнервяте. Вероятно посетителите на Вашия сайт или електронен магазин изпитват същите затруднения. Какво ...
ПрочететеВероятно и Вие сте забелязали, че светът се превръща в едно голямо село. Границите започват да отпадат, хората пътуват все повече, бизнесът излиза извън рамките на локалното. В уеб нещата са още по-ясно изразени, защото глобалната ...
ПрочететеТърсенето и предлагането на уеб сайтове е с една основна цел - създаване на стойност. Поне в Whiz поддържаме тази теза. Това е и една от причините да говорим толкова много в тази насока. Всяка изработка на сайт цели генерирането ...
ПрочететеКато динамична сфера, уеб дизайнът постоянно се променя и има много тенденции, които идват и си отиват. 2015-та беше още една удивителна година за технологични иновации и се насладихме на някои невероятни уеб сайтове. През 2016-та ...
ПрочететеВ днешната статия ще разгледаме случаите, в които употребата на Flash технологията не е удачна. Една от основните причини е, че понякога Flash отклонява цялата концепция в друга посока, която не съвпада с целите на сайта. В днешно ...
ПрочететеМнението, че персонализацията на потребителското преживяване в онлайн магазина гарантира успех в електронната търговия, е широко разпространено. Това е така до голяма степен, но прилагането на този метод не е просто като детска игра. ...
ПрочететеСъздаването на фирмен уеб сайт, който привлича, очарова и ангажира потребителите и ги превръща в клиенти и изгражда имиджа на бранда, не е работа за един ден. Няма магическа формула за успеха, но има седем основни фактора, които са ...
Прочетете