Супер фокус в iOS и Android приложения

2013-та година се очертава много интересна особено по отношение на пазара на мобилни устройства и всичкия софтуер, който върви редом с тях. През изминалата 2012-та година станахме свидетели на небивал бум в този сектор, който трайно промени живота ни, бизнес процесите, образованието. Мобилните устройства нанесоха своя дълбок отпечатък и отвориха множество възможности за бизнес начинания.

В днешната статия ще разгледаме един изключително важен фундамент на всички приложения за смартфони и таблети. Ще изкажем мнение, което смятаме за общовалидно за iOS приложения и Android приложения.
В Whiz винаги сме вярвали в добрия фокус и че той играе решаваща роля в крайния резултат.
Приложението трябва да бъде изключително фокусирано
Усппешните приложения за смартфони и таблети са тези, които правят конкретно нещо и то доста добре. Това са приложения, които потребителят веднага схваща, на мига разбира за какво служат и как да ги използва.
Това е фундамент не само за дизайна и програмната разработка на мобилните приложения, но лежи и в основата на бизнес модела им.
Едно приложение не бива да се опитва да прави всичко за всеки. Така ще остави съвсем погрешни впечатления в напъните си да наподоби нещо чуждо. Ще се превърнете в изключително посредствени.
Ако се опитвате да предложите множество възможности с Вашето мобилно приложение, то никога няма да сте достатъчно добри с сравнение с конкурентите, които са фокусирани. По-добре е да правите едно нещо, но наистина да сте добри в него.
Заключение
Ено приложение за iOS и Android трябва да е ясно. Трябва с един поглед да се разбира за какво служи. Това ще спечели потребителите. А когато потребителите са на Ваша страна и Ви симпатизират, то ще дойдат и парите.
Споделете в: