01
юни
2012

6 причини да имате фирмен Блог

Блогът помага за по-добрата индексация от Google

01
юни
2012
6 причини да имате фирмен Блог

Image: HAAP Media Ltd.

Блогът може да донесе много ползи на голяма част от бизнесите. Една от тях е, че през него ще влезе голям трафик от посетители посредством Google.

В следващите редове Ви представяме 6 причини, които са в подкрепа на Блога и оптимизацията за Google:
1. Повече съдържание за Вашия сайт
Ако сте малък бизнес и добавяте по една статия всяка седмица ще създадете един приличен обем съдържание, който значително ще увеличи страниците в уеб сайта Ви. Ако всяка една статия привлича по малко допълнителен трафик от Google ще забележите, че след време трафикът Ви значително се е покачил. Колкото повече съдържание имате в уеб сайта си, толкова по-голяма е вероятността да привлечете хора през търсачката.
2. Входящи връзки
Както сме писали и преди входящите връзки са много важни. Те оказват огромно значение върху алгоритмите за търсене. Входящата връзка е когато друг уеб сайт сочи към Вашия. Блоговете са чудесни за създаване на такива линкове. Когато публикувате интересно съдържание хората ще започнат да го споделят и по този начин ще получите много входящи връзки.
3. Свежо съдържание
Google обича да вижда ново и свежо съдържание в сайтовете. Поддържайки Блога си ще имате добра индексация от Google и много посетители. Без Блог е малко вероятно да имате ново съдържание на сайта.
4. Блоговете и социалните мрежи са идеалната комбинация за създаване на връзки
Тази комбинация Ви осигурява отлична възможност да промотирате постовете си от Блога. Поставяйки линкове към статиите си в социалните мрежи, Вие ще получите входящи връзки от там.
5. Коментарите могат да докарат трафик
Коментарите, които имате към статиите в Блога се индексират от Google и при определени търсения могат да се покажат. По този начин сайтът Ви ще получи допълнителен трафик.
6. С Блог може лесно да се експериментира
Чрез фразите, които използвате може да таргетирате различни видове търсения. Може да опитвате с кратки фрази или с дълги. Може да експериментирате с много различни варианти и да проследите кои от тях работят най-добре за Вас.
Заключението
Блогът може да направи много за Вашия бизнес. Имейте предвид, че изисква поддръжка и отделяне на време. Ще трябва да пишете редовно статии, да отговаряте на коментари и да поддържате комуникация с (по)читателите. Но в крайна сметка нали това е целта - да имате посетители на сайта и те да се интересуват от Вас.
Категории: Оптимизация на сайтове за Google Тагове: Оптимизация на сайт, SEO, Google, Оптимизация за Google
Обратно