За реализацията на такъв мащабен и комплексен проект се изисква индивидуален подход, отлично обмислен до най-малките детайли. На началния етап формирахме
работна група от експерти на Whiz и представители на отделите на
Търговска верига ЗОРА. Благодарение на продуктивното сътрудничество и отличната комуникация, формулирахме конкретни цели, направихме верния избор между различните алтернативи и
изготвихме план за действие с ясно начертан график.
Стабилна подготовка
Запознахме се в детайли с бизнес процесите и продуктовия каталог на търговската верига. Разгледахме и анализирахме водещите онлайн магазини за техника за бита и офиса в света.
Подробно проучихме конкурентите и целевата аудитория на бранда. Детайлният анализ ни вдъхнови за много идеи и иновативни решения, с които да създадем уникално потребителско преживяване. Бяхме готови да изградим
цялостна дигитална концепция за онлайн магазина.
Изготвихме мисловни карти, за да подредим структурата на съдържанието и функционалностите на онлайн магазина. Чрез скици показахме подредбата и спецификите на елементите на страниците. Изградихме
интерактивен прототипен модел, показващ как потребителят си взаимодейства със съдържанието. Обсъдихме всички детайли на концептуалния дизайн в работната група с представителите на
ЗОРА и те бяха впечатлени Пристъпихме към дизайна и програмирането.
Отлично работещ онлайн магазин с функционалности, увеличаващи продажбите
Нашите дизайнери изградиха красива и изчистена визия за онлайн магазина, като направиха така, че
продуктите и офертите да изпъкват ярко с впечатляващи снимки. За всеки бутон създадохме специален символ за интуитивно пазаруване. Програмистите ни написаха програмен код, отговарящ изцяло на нуждите на търговската верига и даващ възможности за надграждане и развитие. Създадохме функционалности, които правят пазаруването удобно и приятно и увеличават шанса за покупка.
На началната страница на онлайн магазина
големи банер карета с най-хитовите оферти посрещат потребителя. Разпределихме всички продукти в категории и подкатегории, които са достъпни директно чрез функционалното меню. Търсачката, която създадохме, подсказва възможни резултати още докато потребителят въвежда думите.
Секцията „Акция“ отвежда потребителя директно до промоционалните предложения, подредени според вида оферта.
За всяка продуктова категория има
специални филтри, чрез които пазаруващият задава своите специфични изисквания. Дадохме и различни опции за сортиране на разглежданите продукти, за броя на артикулите, показвани на една страница и за изгледа (подредба на моделите в колона или на редове). Добавихме и специален
плъзгащ се бутон за определяне на желания ценови диапазон, в който да се намират показваните продукти.
С едно докосване на
бутона за бърз преглед спецификациите на продукта се показват в малък прозорец върху страницата. При подробния преглед на продукти в отделна страница потребителят може да види и актуална информация за наличностите им в магазините на търговската верига в страната. В
секцията на продуктовата страница „Можете да харесате още“ се предлагат подобни на разглеждания артикул. Това е ефективен маркетингов способ за задържане на вниманието на потребителя и за увеличаване шанса за продажба.
Към всеки артикул има и
бутон за сравнение, чието натискане изпраща продукта автоматично в листата, създадена за това. Тя достъпна от лента в долната част на екрана и съдържа сравнение на всички спецификации на избраните модели. Секцията „Видео“ предлага
рекламни клипове и видео ревюта, които показват как реално работят уредите и правят избора още по-лесен.
Регистрацията на профил в онлайн магазина става за секунди с попълването на кратък формуляр. От тази опция могат да се възползват както физически, така и юридически лица. Всеки регистриран потребител може да добавя продукти към
листа с любими, да ги разгледа подробно по-късно и да направи избор. Профилът също така позволява избор на адрес за доставка от листа с предварително въведени адреси, както и
проследяване на всяка поръчка и подробен преглед на всички направен поръчки. Фирмите могат да зададат информация за фактуриране, която да се използва директно при всяка покупка.
Всеки пазаруващ в онлайн магазина може да получи
персонално обслужване от служител на ЗОРА чрез онлайн чата. Потребителят получава отговори на своите въпроси и полезни съвети. Когато няма оператор на линия, през чата може да се остави съобщение, на което от екипа отговарят максимално бързо по имейл. Перфектното потребителско обслужване е основна предпоставка за успех.
Великолепната пазарска количка прави покупката изключително бърза и лесна - само в три стъпки. Всеки пазаруващ може да направи поръчка чрез профила си или като гост - регистрация не се изисква. За да направим онлайн пазаруването удобно за всички категории клиенти на търговската верига, интегрирахме
широк набор от методи за плащане. Потребителите могат да се възползват от:
- Виртуален POS терминал на ОББ за плащане с дебитни и кредитни карти - Visa, MasterCard и Maestro
- PayPal за онлайн плащане от сметка във водещата система за разплащания в мрежата
- ePay.bg за плащане от микросметка
- B-Pay за плащане през банкомат
- EasyPay за касови плащания
- Банков превод по сметка на търговската верига
- Наложен платеж, при който клиентът заплаща когато получи стоката
Като част от стратегията за продажби на търговската верига, създадохме и опция
за закупуване на стоки на кредит директно онлайн. С едно кликване върху специалния бутон, намиращ се до продукта, се появява
кредитният калкулатор. Чрез него потребителят може да избере кредитна компания и предпочитания от него план за разсрочено плащане, като сравни всички параметри, подредени в таблица.
Чрез
секцията „Помощен център“ потребителите получават отговори на често задавани въпроси и възможност да изпратят запитвания и мнения, да разгледат сервизната мрежа на ЗОРА на картата на страната и да изтеглят файлове с упътванията за ползване на предлаганите продукти. Всичко е събрано на едно място и същевременно лесно за намиране. Клиентите получават
първокачествено обслужване онлайн.
Ефективно управление чрез специално създадена система
Докато потребителите се радват на множеството полезни функционалности за пазаруване,
системата за управление на онлайн магазина, която изградихме точно според нуждите на ЗОРА, работи перфектно, за да гарантира ефективност при продажбите, обслужването и доставките. Добавянето на продукти и съдържание, от текстове до снимки и видео материали, става лесно и бързо.
Автоматизирахме голяма част от процеса на обработка на поръчките, което съкращава ценно време. Също така организирахме по-добре и ускорихме обработката на запитванията. За системата могат да се създадат различни нива на достъп, като за всеки отделен акаунт на служител могат да се определят конкретни функции, като например само разглеждане на определено съдържание и промяна на останалото.
Великолепна работа и постоянно развитие
Онлайн магазинът zora.bg е вече само на един клик разстояние от клиентите на търговската верига. Работи безупречно и екипът на
Whiz се грижи това винаги да е така, като предоставя
поддръжка по всяко време. От
ЗОРА могат да сигнализират за проблем по телефон, имейл или онлайн чат и ние го отстраняваме незабавно. Нашият екип участва активно в развитието на онлайн магазина с иновативни идеи,
оптимизации на съществуващите функционалности и добавянето на нови.
Горди сме да бъдем разработчиците на един от
най-мащабните електронни магазини на територията на България. Разгледайте го, насладете се на функционалностите за пазаруване и на обслужването и изберете нещо за дома или офиса. Ще останете очаровани.