Клиент

Пътят пред нас

Предизвикателството

Една от топ винарните в България - Katarzyna, се обърна към екипа на Whiz за изработката на нов уеб сайт, който да отразява стила на бранда и високото качество на произвежданите вина. Визуалното изпълнение трябваше да е перфектно - елегантно и напълно отговарящо на корпоративните цели на компанията. Основното предизвикателство се състоеше в това да пренесем характера на бранда и да представим атмосферата в избата и неповторимия вкус на вината в дигиталното пространство. Задачата пред нас бе да подарим на потребителите едно уникално онлайн преживяване, въвличащо ги в света на Катаржина.
Уеб сайт

Изработка на уеб сайт за

Katarzyna

Създадохме изящен уеб сайт за Katarzyna, представящ колекциите с вина по впечатляващ начин.

Вижте проекта
Споделете проекта

Стратегически цели

Какво създадохме

Нашето творение

Заедно с екипа на Katarzyna обсъдихме и поставихме целите на проекта, направихме избор между алтернативни решения и определихме времевата рамка за изпълнение на проекта. Благодарение на добрата комуникация между двата екипа, ние бързо преминахме към детайлното планиране. Дизайнерите и програмистите получиха своите задачи, а проектовият мениджър имаше ясни отговорности. Графикът бе ясен и започнахме да работим с голям ентусиазъм.

Проучване и концепция
Разгледахме уеб сайтовете на водещи винарни от различни континенти, проучихме дигиталното представяне на основните конкуренти на бранда и анализирахме характеристиките на целевата аудитория. Натрупахме много креативни идеи и след обсъждане подбрахме най-добрите. Претворихме ги в концептуалния дизайн на уеб сайта.

В блок-схеми подредихме всички секции, подсекции и функционалности. Създадохме скици за всички страници на сайта, илюстриращи подредбата, размера и формата на елементите, както и тяхното съдържание. С интерактивен прототипен модел показахме как потребителят взаимодейства със съдържанието. По време на изграждането на концепцията обсъждахме всеки детайл с екипа на Katarzyna. Работата бе изключително ползотворна и получихме отлични отзиви. Дойде времето за дизайна и програмирането.

Изтънчен уеб сайт, представящ бранда и неговите продукти
При такъв проект, където красотата е на първо място, нашите дизайнери имаха възможност „да се развихрят“ и вложиха огромна доза въображение. Заложихме фотографиите като основни елементи на дизайна - те са големи и позиционирани на стратегически места. За основен цвят на уеб сайта подбрахме червения, който е използван за логото на бранда, вдъхновявайки и придържайки се към корпоративната визия на Катаржина. За фон на страниците сложихме романтични флорални мотиви, вдъхновени от стила на дамаските в старинните френски замъци. Светлите цветове на фона карат фотографиите, особено тези на вината, да изпъкват и грабват окото. За текста избрахме серифни шрифтове, които придават допълнителна изтънченост на представянето на продуктите, услугите и новините.

Нашите програмисти написаха перфектен програмен код, който гарантира надеждната работа на уеб сайта и бързото зареждане на страниците. Създадохме елегантно лентово меню за лесен достъп до всички секции на сайта. Навигацията е интуитивна и това допринася изключително много за чудесното потребителско преживяване. Всяка секция предлага интересно и полезно съдържание, представено по елегантен начин:
  • Начало - Впечатляващото лого на бранда и фотография на избата, изпълваща екрана на ширина, приканват потребителите да влязат в Katarzyna Estate. На началната страница отделихме специално място за последните новини, като пълният текст е достъпен с кликване върху бутона „Вижте Повече“. Карето „На фокус“ на страницата презентира подбрани вина. Сложихме „от всичко по малко“, за да грабнем вниманието на посетителите и да ги ангажираме от самото начало.
  • За Katarzyna - Тук разпределихме съдържанието в подсекции („За Katarzyna“, „Имението“, „Лозята“, „Дегустации и посещения“, „Забележителности“ и „Награди“), за да улесним пътя на потребителя. На страницата на всяка подсекция текстът се редува с големи фотографии, които буквално потапят потребителя в атмосферата на винарната.
  • Вина - Всяка от марките вина на Катаржина е представена със своето лого на специална „визитна картичка“ в грабващ червен цвят. С едно кликване върху картичката се появява съответната колекция от вина, представени в пълния им блясък - с впечатляваща снимка на бутилката и великолепно описание на вкуса.
  • Специални предложения - Тук потребителят може да се запознае с лимитираната серия вина на бранда, получила най-висока оценка от водещия критик Робърт Паркър. В отделна подсекция се представя услугата за създаване на персонализирани етикети, правещи всяка бутилка вино незабравим подарък.
  • Галерия - Потребителят може да се наслади максимално на красивите снимки на имението, избата, модерните производствени съоръжения и лозята на Катаржина. Включихме опция за слайд шоу, което се настройва и управлява лесно чрез специалните бутони.
  • Новини - Направихме дизайна на страницата така, че всяка новина да е представена със заглавие, снимка, дата и встъпителното си изречение. С едно натискане на бутона „Вижте повече“ потребителят може да прочете пълния текст и да разгледа снимката в голям размер.
  • Клуб - Създадохме тази уеб страница специално за представянето на клубната карта на бранда.
  • Контакти - Към имейл адресите и телефоните добавихме и форма за запитване онлайн, чието попълване отнема секунди, а изпращането става с натискането на бутона. Сложихме и карта, на която е указана локацията на офиса на компанията.
В края на всяка страница на уеб сайта има каре с контактната информация и секциите, до които потребителят може да достигне с един клик. Ангажираме потребителя и той иска да разгледа и научи все повече.

Управлението на сайта се извършва изцяло от администраторски панел, създаден специално за целта. От екипа на Katarzyna могат да променят съдържанието и да добавят ново - от продукти до новини и снимки в галерията - лесно и бързо. Така уеб сайтът е винаги максимално ефективен за маркетинга на бранда.

Прекрасен резултат и дългосрочно партньорство
Уеб сайтът печели още повече почитатели и клиенти за бранда. Ние се грижим той да работи безупречно във всеки един момент, предоставяйки постоянна поддръжка. От компанията могат да се свържат с нас по телефон, имейл или онлайн чат - предлагаме различни варианти за пълно удобство. Участваме активно в развитието на сайта с идеи и оптимизации.

Разгледайте уеб сайта на Katarzyna и несъмнено ще останете очаровани от имението, лозята и вината.

интересни моменти

И Вие ли искате впечатляващо онлайн представяне на Вашия бранд чрез висококачествен бутиков уеб сайт? Да го постигнем
Уеб сайтът www.whiz.bg използва „бисквитки“. С ползването му Вие се съгласявате с Политика за поверителност и Политика за бисквитките. Научете повече за „бисквитките“.      Настройки   ПРИЕМАМ     
Настройки на бисквитките
Използваме „бисквитки“, за да предоставим възможно най-доброто потребителско преживяване на нашия уеб сайт. От тук може да включвате или изключвате бисквитките, които сайтът използва.
Категория
НеобходимиЗаписват данни, които са необходими за основни функции на сайта, пр. записване съгласието на посетителя с Политиката за бисквитките.
СтатистическиСъбират статистически данни за посетителите, пр. използват се от Google Analytics за оптимизиране обмяната на данни, разпознаване на посетителя и др.
РекламниИзползват се за провеждане на рекламни кампании в мрежата на Google, Facebook и др., пр. използват се за проследяване на посещенията от рекламни кампании.
Изключи бисквитките